Telefoonnummer: 06 – 58762927
E-mail: welkom@psychotherapieveltheer.nl 
Praktijkadres: De Waard 6, 9497 PT Donderen
U kunt op ongeveer 20 meter van de praktijk parkeren.
De ingang van de praktijk is in het achterdeel van de boerderij op nummer 2. U ziet een bord bij de deur staan. De praktijk bevindt zich op de begane grond en is rolstoeltoegankelijk.
 
 
Openingstijden:
Vanaf 26 december 2022 tot en met vrijdag 6 januari 2023 houden wij vakantie. Vanaf 9 januari is de praktijk weer bereikbaar.
maandag   9.00 uur – 12.30 uur
dinsdag     9.00 uur – 12.30 uur
woensdag  9.00 uur – 12.30 uur
donderdag 9.00 uur – 17.00 uur
vrijdag      9.00 uur – 17.00 uur
zaterdag gesloten
zondag gesloten
 
dd
 
mMaan
KvK-nr: 51923718 
btw nr: NL001558452B11
 

COVID-19 en de praktijk

Bij de begeleiding in de praktijk worden uiteraard de voorzorgsmaatregelen gehanteerd, die vastgesteld zijn door het RIVM, de VBAG en de RBCZ. Zoals de 1.5 meter afstand tot elkaar, reinigen van deurklinken en goede ventilatie. Hoesten en niezen in de binnenkant van uw elleboog. Verder kunt u bij binnenkomst en weggaan een desinfectans voor uw handen gebruiken als u dat prettig vindt, deze is aanwezig. Het spreekt voor zich dat face-to-face begeleiding niet is toegestaan als u of een van uw huisgenoten ziekte verschijnselen van corona heeft.
U heeft een klacht
Het kan voorkomen dat u, ondanks de intentie van de counselor in opleiding u goede en respectvolle zorg te bieden, toch ergens niet tevreden over bent. Maakt u deze kwestie dan kenbaar. Meestal lost een goed gesprek onvrede of klachten op. 
Voelt u zich niet in staat de kwestie met de counselor te bespreken, laat de situatie dit niet toe of komt u er samen niet uit? Dan kunt u kosteloos een onafhankelijke klachtenfunctionaris van Quasir inschakelen (bemiddeling@quasir.nl t.a.v. coördinator klachtenbemiddeling) of per telefoon 06 4844 5538.
Mocht het resultaat hiervan voor u onbevredigend zijn, dan kunt u zich wenden tot de geschillencommissie. Op zorggeschil.nl vindt u meer informatie over hoe u een geschil kunt indienen. De klachtenfunctionaris kan u hierbij helpen.
Uiteraard kunt u ook altijd contact opnemen met het secretariaat van VBAG via e-mail secretariaat@217.182.245.120 of per telefoon 040 283 8988 (werkdagen 09.00 – 12.00).
Uitgebreidere informatie kunt u vinden via de link: https://vbag.nl/consument/klachten-en-geschillen/